- Wizyty studyjneErasmus+
 
- Erasmus+
- ACC –STEAM - ART CREATIVITY CODING – FULL STEAM AHEAD! - SZTUKA, KREATYWNOŚĆ, KODOWANIE – CAŁĄ PARĄ NAPRZÓD! - Czas trwania projektu 1 września 2018 - 31 sierpnia 2020 - W projekcie uczestniczą szkoły z 6 krajów: Włoch, Turcji, Polski, Portugalii, Grecji i Łotwy. - Nasze cele są następujące: - Rozwijanie nauczania w zakresie STEAM (przyroda, matematyka, matematyka stosowana, sztuka, inżynieria, technika).
- Zapewnienie każdej szkole skutecznego i innowacyjnego nauczania.
- Doskonalenie języka naukowego w podejściu CLIL (Content and Language Integrated Learning to uczenie się słówek i gramatyki „przy okazji” lekcji różnych przedmiotów).
- Rozwijanie świadomości pracowników i uczniów o byciu obywatelami Europy poprzez uczestnictwo we wspólnym projekcie.
- Wzmocnienie uczenia się naszych uczniów poprzez celowe powiązania między badaniami a praktyką.
- Uwzględnienie uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych, aby rozwijali swoje poczucie inicjatywy, przedsiębiorczości i poczucia własnej wartości dzięki sztuce, warsztatom, laboratoriom i kreskówkom.
- Zachęcanie nauczycieli do wprowadzania innowacji, rozwijając w ten sposób ich umiejętności zawodowe.
 - Konkretne produkty, które chcemy uzyskać, to:- Logo projektu.
 
- Tworzenie i rozwój strony internetowej projektu w języku ojczystym każdego kraju i języku angielskim.
 
- Tworzenie gier dydaktycznych / tworzenie lalek postaci z opowieści z różnych materiałów.
 
- Majsterkowanie (tinker labs) tworzenie małych obiektów za pomocą drukarek 3D lub materiałów domowych.
 
- Przedstawienia na podstawie tradycyjnej literatury dziecięcej (również filmy animowane).
 
- Cyfrowe zdjęcia zrobione przez dzieci na temat ich własnego otoczenia.
 
- Kalendarz pikselowy.
 
- Książka z działaniami ACC.
 
- Prowadzenie projektu eTwinning, aktualizowanie strony eTwinningu.
 
- Prowadzenie kółka "STEM" Science, Technology, Engineering, Mathematics. Nauka, technologia, inżynieria i matematyka ...
 
- Gry kodowane online i offline - wymyślone i udostępnione.
 - Weźmiemy udział w corocznym eTwinningowym tygodniu kodowania, planujemy również zajęcia robotyki. - Aby upowszechniać projekt, zorganizujemy wydarzenie wprowadzające, aby nasze miasta mogły się o nim dowiedzieć. - Nasze najbliższe działania: - konkurs na logo Projektu;
- przygotowanie wystawy poświęconej sławnym polskim uczonym, odkrywcom, wynalazcom i artystom;
- konkurs na zaprojektowanie stron do pikselowego kalendarza projektowego (nasza Szkoła przygotowuje karty na kwiecień i październik 2019) z symboliką danych miesięcy w oczach dzieci;
- w listopadzie odbędzie się u nas wizyta nauczycieli ze szkół współpracujących z naszą Szkołą, do której przygotowania już się toczą.
 - Projekt koordynuje p. Hanna Wilk - nauczyciel języka angielskiego - e-mail: wilkhanna@sp7wolomin.pl 
 
 
