Sekretariat
- Duplikat legitymacji/świadectwa
 W przypadku zniszczenia lub zagubienia legitymacji szkolnej/świadectwa, szkoła może wydać duplikat dokumentu. W przypadku zniszczenia lub zagubienia legitymacji szkolnej/świadectwa, szkoła może wydać duplikat dokumentu.- Zainteresowany składa w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 7 podanie z prośbą o wydanie duplikatu legitymacji szkolnej lub wniosek o wydanie duplikatu świadectwa (w zakładce: Druki do pobrania). - Do podania należy załączyć: - dowód wpłaty za wydanie duplikatu legitymacji/świadectwa,
- fotografię (w przypadku prośby o wydanie duplikatu legitymacji szkolnej),
- zniszczoną legitymację (w przypadku posiadania zniszczonego dokumentu).
 - Uprzejmie zawiadamiamy, że za wydanie duplikatu świadectwa lub legitymacji szkolnej, karty rowerowej pobiera się opłatę w wysokości: - duplikat legitymacji szkolnej, karty rowerowej - 9,00 zł
- duplikat świadectwa - 26,00 zł
 
 Sekretariat nie przyjmuje opłat za wydanie duplikatu.- Opłatę wnosi się na rachunek bankowy: - 62 1240 6074 1111 0010 7173 8645 - Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi 
 ul. Poprzeczna 6
 05-200 Wołomin- tytułem: odpowiednio: wpłata za duplikat legitymacji, karty rowerowej lub duplikat świadectwa - Podstawa prawna: - Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2010 r. w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 97, poz. 624) - §26. pkt 3. oraz Ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. Nr 225, poz. 1635 z późn. zm.) 
 
 
